Întrebări Frecvente

Aici găsești răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre produsele și serviciile noastre.

Comanda

Puteți plasa o comandă adăugând produse în coșul de cumpărături și urmând procesul de finalizare a comenzii.

Acceptăm următoarele metode de plată: carduri bancare, numerar la livrare și Google Pay.

Dacă ai solicitat modificarea comenzii și aceasta a fost deja predata curierului, ROOVI nu poate garanta că modificările solicitate pot fi efectuate. Te rugăm să ne contactezi imediat și vom încerca să găsim o soluție pentru tine.

Dacă ai solicitat modificarea comenzii și aceasta nu a fost încă predată curierului, ROOVI va face toate eforturile pentru a modifica comanda conform solicitării tale. În acest caz, te rugăm să verifici și să ne confirmi că totul este în regulă, astfel încât să putem trimite comanda în cel mai scurt timp.

Dacă un produs comandat nu este disponibil, te rugăm să ne contactezi imediat și vom face tot posibilul pentru a găsi o soluție satisfăcătoare pentru tine. Vom discuta împreună și vom căuta cele mai bune opțiuni

Vă rugăm să contactați serviciul clienți pentru asistență.

Fiecare puzzle este unic și se compune din piese care se potrivesc perfect doar în acel puzzle. ROOVI nu poate oferi piese de schimb pentru puzzle-uri incomplete deoarece aceste piese nu pot fi înlocuite cu alte piese. Acest lucru se datorează procesului complex prin care este creat un puzzle, începând de la design până la faza de ambalare în cutii, care face ca fiecare puzzle să fie unic și să nu poată fi replicat în totalitate.

În cazul în care lipsesc piese din cutia de puzzle, ROOVI va trimite un set nou-nouț de piese de puzzle identic cu cel din care îți lipsește acum o piesă. Pentru a primi setul nou, trebuie să oferi câteva detalii legate de magazinul de unde ai achiziționat puzzle-ul (sau poate a fost un cadou), să trimiți o poză cu puzzle-ul asamblat și să ne trimiți o poză cu cutia, în care să se vadă clar codul produsului.

Fiecare puzzle este unic, iar piesele se potrivesc perfect doar în puzzle-ul căruia îi aparțin. Dacă ROOVI ar trimite doar piesa lipsă, cu siguranță nu s-ar potrivi perfect. De aceea, ROOVI trimite un set nou-nouț de piese de puzzle identic cu cel din care îți lipsește acum o piesă.

Dacă ai primit doar o parte din comanda ta, te rugăm să ne contactezi imediat și vom face toate eforturile pentru a remedia situația cât mai rapid posibil. Vom verifica situația și îți vom trimite restul comenzii cât mai curând posibil.

Puteți vedea istoricul comenzilor dvs. conectându-vă la contul dvs. și accesând pagina de istoric a comenzilor.

Livrare

Costurile de transport variază în funcție de metoda de transport și destinație.

Timpul de livrare depinde de metoda de transport și destinație. Vă rugăm să consultați politica noastră de livrare pentru mai multe informații.

Depinde de starea comenzii tale. Vă rugăm să contactați serviciul clienți pentru asistență.

Puteți urmări coletul dvs. conectându-vă la contul dvs. sau utilizând numărul de urmărire furnizat în e-mailul de confirmare a expedierii.

Vă rugăm să contactați serviciul clienți pentru asistență.

Retur și Anulare

Dacă dorești să faci un retur pentru jocul / puzzle-ul comandat, ai la dispoziție 30 de zile pentru a face acest lucru. Pentru a face returul, trebuie să asiguri că produsele sunt în stare perfectă, așa cum le-ai primit. Apoi, trebuie să alegi un serviciu de curierat și să expediazi coletul pe adresa noastră. Te rugăm să ai în vedere că toate costurile de expediere sunt suportate de tine și nu vor fi rambursate. Când primim coletul vom verifica produsele, iar dacă totul este în regulă, îți vom restitui contravaloarea comenzii, în cel mai scurt timp.

Pentru mai multe detalii despre politica noastră de retur, te rugăm să consulți link-ul următor: https://www.dtoys.ro/politica-retur/

Suma achitată de tine pentru produsul pe care dorești să-l returnezi îți va fi rambursată integral, inclusiv costurile livrării standard, în cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care produsul returnat ajunge înapoi la noi și este verificat pentru conformitate.

Dacă ai achitat cu card online și anulezi comanda, ROOVI îți va restitui integral suma plătită în termen de o zi lucrătoare, fără nicio penalizare de anulare. Este important să ții cont că, în general, durează câteva zile lucrătoare până când compania procesatoare de plăți va procesa suma restituită și aceasta va fi vizibilă pe extrasul tău.

Dacă ai ales plata ramburs și anulezi comanda, nu va fi necesar să efectuezi nicio plată. ROOVI va anula comanda și nu va fi necesar să achiziționezi produsul.

Dacă produsul comandat este incomplet, te rugăm să ne contactezi imediat și să ne trimiți o fotografie în care să fie vizibil codul de produs și să ne spui exact ce lipsește din cutie. Vom lua în considerare preferințele tale și vom face tot posibilul pentru a găsi o soluție satisfăcătoare pentru tine. În funcție de situație, putem trimite accesoriile lipsă sau un produs nou, cât mai curând posibil. De asemenea, vom lua măsurile necesare pentru a evita astfel de probleme în viitor prin îmbunătățirea proceselor noastre și identificarea cauzelor problemelor.

Contul meu

Puteți crea un cont apăsând pe butonul “Contul meu” și urmând procesul de înregistrare.

Puteți actualiza informațiile contului dvs. conectându-vă la contul dvs. și accesând pagina de setări a contului.

Puteți să vă resetați parola făcând clic pe link-ul “Ți-ai uitat parola?” din pagina de autentificare și urmând instrucțiunile.

Serviciu pentru Clienti

Puteți să contactați suportul clienților prin telefon sau e-mail.

Orele noastre de serviciu pentru clienți sunt de luni până vineri, de la 9:00 a.m. la 5:00 p.m.

Ne străduim să răspundem la toate întrebările în termen de 24 de ore.

Da, vă rugăm să contactați suportul clienților pentru asistență cu orice probleme tehnice pe care le puteți întâmpina pe site-ul nostru.

Ai nevoie de mai mult ajutor?

Sună-ne.

Îți va răspunde o persoană reală, nu un roboțel.

(004) 0728.330.431

Trimite un e-mail.

Chiar vei primi răspuns, nu se pierde niciunde.

[email protected]